Ο ΠΟΝΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ


Σήμερα Κυριακή Ε´ των Νηστειών παρακολούθησα την Θεία Λειτουργία στην Ερτ 2 από τον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης, που λόγου των μέτρων που έχουν επιβληθεί δεν μπορώ να ασκήσω τα λειτουργικά μου καθήκοντα. Προσπαθούσα να έχω τον νού μου αλλά μάταια ο λογισμός μου έτρεχε και αναπολούσε στο παρελθόν όταν βρισκόμουν στο Προσκύνημα και τελούσα την Θεία λειτουργία . Οταν βρισκόμουν μπροστα στην εικόνα της Παναγίας μας και έψελνα τον Ακάθιστον Ύμνον. Οταν βρισκόμουν  στην Ωραία Πύλη και αναφωνούσα Μετά Φόβου Θεού Πίστεως και Αγάπης προσέλθετε. Σκέψεις -λογισμοί που με ταπείνωναν. Με ενδυνάμωναν όμως και μου έλεγαν μην στεναχωριέσε όλα θα περάσουν και θα βρεθείς πάλι στον πνευματικό φυσικό σου χώρο με τους πιστούς χωρίς άδειες καρέκλες. Και με αυτους τους λογισμούς ακούω τον ιερέα στην τηλεόραση τα λέει το Μετά φόβου Θεού....... μένω ακίνητος αλλά συνάμα διψασμένος θέλω και εγώ Το Μυστήριο των Μυστηρίων το Σώμα και το Αίμα Του Χριστού μας αλλά δεν μπορώ.  ΓΕΎΩΜΑΙ όμως νοερά τον Χριστό.Και ξαφνικά αναφωνεί ο ιερέας, Σώσον Κύριε τον Λαόν σου........ κανείς δεν μετάλαβε των Αχράντων Μυστηρίων, ούτε οι   4 ψάλτες ακόμα και αυτοί που έκαναν την τηλεοπτική κάλυψη ούτε ο νεωκόρος δεν φρόντισαν να είναι έτοιμοι στο κάλεσμα της Αγίας Μετάλιψις να γευθούν το Φάρμακο της Αιωνίου Ζωής. <<Τούτο ποιείτε εις την εμήν ανάμνησιν…» .Θλίψη. Τότε γιατί´τελέσθηκε η Θεία Λειτουργία; Εκκλησία χωρίς την συμμετοχή στο Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας δεν υπάρχει Εκκλησία. Άρα μάταια τελέσθηκε. Παραβιάσαμε τον κανόνα .Και μην βρεθούν κάποιοι να μου πουν οτι τελουνται οι Θείες Λειτουργίες   για να αναπτερώνουν την Πίστη των ανθρώπων. Μπορούν να το κάνουν με την Νοερά Προσευχή κατα μόνας.
Ας παραδειγματιστούμε απο την Οσία Μαρία την Αιγυπτία.  <<Θάψον, ἀββᾶ Ζωσιμᾶ, ἐν τούτῳ τὸ τόπω τῆς ταπεινῆς Μαρίας τὸ λείψανον, ἀποδὸς τὸν χοῦν τῷ χοΐ, ὑπὲρ ἐμοῦ διὰ παντὸς πρὸς τὸν Κύριον προσευχόμενος, τελειωθείσης, μηνὶ Φαρμουθὶ (κατ’ Αἰγυπτίους, ὅπως ἐστὶ κατὰ Ρωμαίους Ἀπρίλιος), ἐν αὐτῇ δὲ τὴ νυκτὶ τοῦ πάθους τοῦ σωτηρίου, μετὰ τὴν τοῦ θείου καὶ μυστικοῦ δείπνου μετάληψιν». Ας θάψουμε αδελφοί μου τα πάθη μας γιατί αυτά μας οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση. Και οταν με καλό αρθούν τα μέτρα και επιτρέψει Ο Θεός την υγεία των συνανθρώπων μας τότε πρέπει όλοι μας να αρχίσουμε μια πνευματική ζωή με προορισμό τον Κύριο Ιησού Χριστό μας. Είναι τώρα η ευκαιρία μην την χάσουμε. Μεθ´ημών ο Θεός, Καλή Ανάσταση στις καρδίες μας καλό πνευματικό αγώνα. Γένοιτο

Δημοφιλείς αναρτήσεις